onsdag, februari 19, 2020

Sorry!

Ännu en dag och ännu ett löppass. Igår joggade jag 10 km i lugnt tempo. Jag verkar just nu inte kunna göra annat än lugna pass. Men jag tänker att lugna pass är bättre än inga pass alls. Så om inte annat så samlar man på sig lite kilometer som kan vara bra att ha i kroppen när man sen utökar rundorna.

Gårdagens pass:


Annars är det väl inte så mycket nytt att komma med. Freddie har tydligen studiedag idag och är ledig från skolan. Så hon får glädjen att vara med Farmor och Jenna. När jag frågade igår vad hon skulle göra på sin ledidga dag så sa hon, "jag ska till Farmor!". Ok, vet Farmor om det? "Nä". Underbart!!

Om någon mot fömodan undrar så klarar jag denna dagen från att äta glass, godis eller dricka lärreblarra så kommer det vara 50 dagar i rad utan!!!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att DU stabiliserar upp allt löptrams med sex dagar i London med glass, godis, läsk, guiness, Budweiser, lasagne o indiskt ; )

//Coachen

Anonym sa...

Guinness och Lasagne känns ju lockande i alla fall. Och några löprundor i parken :-)

/TB