torsdag, februari 27, 2020

Torsdag hemifrån

Ja, idag är jag hemma och jobbar. Jag väntar på en leverans och den skall komma någon gång mellan 08:00-17:00. Jag hoppas på tidigare än sent. Vore ju synd om jag inte hinner skjutsa Freddie till gymnastiken som börjar kl 17.

Igår blev det en "sväng" på löpbandet. Jag visste inte alls innan vad jag skulle köra för ett pass. Skulle jag köra ett lugnt myspass eller skulle jag gå in och köra tusingar direkt efter förkylning?

Jag körde ett progressivt pass. Började med 10 km/h första kilometern sen ökade jag med 0,5 km/h för varje ny kilometer upp till 12,5 km/h. Den sista kilometern låg jag kvar på 12,5 km/h i 500m innan jag sänkte till 12 km/h de sista 500 metrarna. Blev ett bra pass på 8 km i 5:14 min/km i snitt.

Här är gårdagens pass:


Nu vill jag bara önska Er en fin torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar