tisdag, februari 25, 2020

Semlor *klapp klapp klapp*

Idag är det fettisdagen. Och då får man äta så många semlor man bara orkar... Brukar ju inte vara så många.... :-) Aktieägarna bjuder i alla fall på en semla idag, vackert så.

Här är några som försöker sig på att äta 25 semlor inklusive upp och nerjogg.

Jag var inte iväg och tränade igår. Började känna av halsen och tyckte då det verkade dumt att träna. Vi får se hur det känns idag. Jag har ju ingen feber så det kanske inte är någon fara...?

Ina var dock iväg på kastträning igår och jag och Freddie passade på att köra lite oxå. Eller alltså jag sa vad Freddie skulle träna på. Efter uppvärming med en hel del nötande på löpskolningen så fick hon hoppa lite längd, stav och höjd innan vi avslutade med 34 st utfallssteg på varje ben. Jag är osäker på hur många Freddie gjorde men bra många i alla fall.

Ha en fin tisdag och passa på att frossa i semlor!!!

Inga kommentarer: