torsdag, februari 06, 2020

Glömde ställa klockan

Japp, så kan det vara ibland. Att man glömmer ställa väckarklockan. Jag trodde nog att den stod på med gårdagens väckningstid 04:45. Och orkade inte ändra det. Men det visade sig tydligen att den inte var igång alls. Jag vaknade några gånger inatt men hade timmar kvar tills jag trodde klockan skulle ringa. Så jag somnade om. 05:15 vaknade jag igen och kollade på klockan, dags att gå upp. Torska inte så mycket tid. Kanske inte behöver någon väckarklocka?

Igår blev det pingis på lurren. Körde ca 80 minuter med Foppa. Pingis är en svår idrott. I tanken kändes spelet ok men när det skulle utföras i verkligheten så blev det på annat vis. Det dröjde inte länge innan axeln kändes helt slut. Men det var riktigt kul att spela lite och jag hoppas att jag kan och får köra lite mer. Behöver kanske inte vänta i 8 månader tills nästa pass....

På eftermiddagen körde jag Freddie till gymnastiken och då passade jag på att ta mitt dagliga löppass oxå. Det blev 10 km i 5:55-tempo. Men enligt pulsen så körde jag ett tuffare pass. Klockan skrev att det var "överdriven träning". Man är verkligen på botten formmässigt. Men det gör inget, det finns alltid dom som har det värre. Jag kunde ju varit än sämre eller inte ens kunnat göra något. Så man ska vara glad för den tid man kan hålla igång i alla fall.

Nä, nu ska jag inte tråka ut Er mer med en massa svammel. Nu får ni gå och göra något vettigt istället!!!

Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: