måndag, februari 24, 2020

Helgen är över igen...

Den absolut snabbaste helgen någonsin eller? Helt sjukt vad fort den har gått! Och ändå har jag inte varit ute och sprungit en enda gång. Kände mig ju lite risig i fredags och jag har inte varit 100 i helgen heller. Men idag hoppas jag att jag hinner jogga lite igen. Vi får väl se vad som hinns med. Måndagar är ju lite småstressiga när dvärgarna är på träning nästan samtidigt på olika ställen. Men kanske hinner man en sväng innan om man går hem i tid.

Igår körde vi bla stavhopp med Freddies grupp. Det tycker dom är kul. Och det är rätt kul om än lite jobbigt för mig som måste stå och passa och hjälpa dom lite. Jag står frammet vid "gropen" och hoppas få tag på staven så jag kan hjälpa dom lite. Och det är inte ett helt enkelt jobb. Det händer ibland att jag missar. Igår hände det en gång så tjejen ramla åt sidan. Som tur är så är det madrasser även på sidan av stavhoppsgropen. Så hon bara skrattade och satsade lite hårdare nästa gång.

Sportlov för dvärgarna denna vecka. Tänk om man själv kunde få sportlov! Betald sådan oxå!! En friskvårdsvecka vore väl något att satsa på? Tänk det företaget som vågar bli det första att satsa på det, det skulle vara fin reklam för firman!!

Nåväl, nu ska jag låta Er återgå till arbete eller annan aktivitet. Ha en fin måndag vänner!!

Inga kommentarer: