onsdag, februari 12, 2020

Mittvecka

Igår blev det som jag skrev en sväng till Bishop's. En Shepperds pie och några real ale (Landlord). Riktigt god mat var det och trevligt att snacka lite med Jesper oxå. Två år i rad på exakt samma datum. Det kan man väl kalla en tradition?

Innan jag stack ner på stan så skulle jag naturligtvis genomföra mitt löppass. Så det blev en kort runda på ca 3 km. 11 dagar i rad nu. Men kommer jag fixa 29 dagar i rad? Vi får väl se... Jag har dock svårt att se att det skall bli någon längre runstreak än så. Men man vet ju aldrig. Det kanske helt plötsligt känns kul och naturligt att gå ut varje dag och springa, om än för bara en lite runda.

Gårdagens lilla runda:


Idag blir det dock lite löpning på löpband då jag skall till Bellevue med Freddie och ev även en gång till med Ina. Men det blir bara löpning för mig en av gångerna.

Ha en fin onsdag nu vänner!! (om ni är några kvar som läser här.... kan ju hända att ni tröttnat på att läsa om mina färglösa löprundor.....)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Humor TB !

Apropå färglös, tack för påminnelsen
det finns bara en färglös och det är

Janne Pipparn Färglös

//Coachen

har du fått biljett själv ?

Anonym sa...

Jag har ju säsongsbiljett!

Hur känns det med ryggen nu? Hoppfullt?


/TB