torsdag, februari 13, 2020

Torsdag

Idag är det torsdag och idag blir det piano för Freddie. Den blev flyttad från imorgon tills idag den här veckan. Så det blir till att sticka från jobbet redan strax efter 14. Både skönt och inte skönt. Skönt att komma härifrån men jobbigt att det tar på flexsaldot. Jag kom visserligen hit ganska tidigt men jag tror inte att det var tillräckligt tidigt för att slippa minusflex. Nåväl, får väl ta igen det imorgon då jag kan stanna hela dagen.

Igår blev det gymnastikträning för Freddie och då passade jag på att lufsa lite på löpbandet. Och det gick tungt kan jag meddela. 1 timme tänkte jag hålla på och det blev en timme exakt (på bandet, klockan satte jag igång först när jag kommit upp i tänkt fart). Jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig till för att det skall lätta lite. Och vågar jag mig på lite intervaller trots att jag knappt orkar springa i lugnt tempo? Ja, kanske borde man testa på att köra några tusingar ikväll medans Freddie tränar. Behöver ju inte köra så jättesnabba intervaller. Kanske ska göra som när jag drog igång i höstas och ligga på 5 min/km tempo första gången? Den som lever får se....

Gårdagens pass:


Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: