onsdag, februari 26, 2020

Mittvecka

Då är vi framme vid onsdag och mittvecka. Igår när jag kom hem gjorde jag exakt ingenting. Hade ingen ork att göra något. Jo, jag gjorde mina 34 utfallssteg per ben. Men i övrigt nada. Tryckte i mig ett par semlor och somna framför TV'n. En riktigt färglös kväll. Men kanske precis vad jag behövde. Jag kände fortfarande igår av halsen så att jogga gick bort. Idag känns det dock bättre och kanske kan man ta en lugn tur. Om det blir i hallen, på bandet eller ute vet jag inte än, om det överhuvudtaget blir något.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, Lottodragning ikväll så med andra ord så kan detta vara min sista arbetsdag..... plötsligt händer det!!

Ha en fin mittvecka!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Guten Mitt woche Herr Reisenleitern : )

//Dante