onsdag, juni 17, 2020

Äntligen ett pass

Som dessutom kändes rätt skapligt. I alla fall i jämförelse med det tunga passet i söndags. Då sprang jag oxå dryga 9 kilometer men hade typ 6 min/km och högre puls. Idag hade jag ett högre tempo men lägre puls. Så det var ju bra. Kanske att det var mycket bättre väder för löpning idag. O andra sidan så var det tyngre terräng idag än i söndags. Jag tar med mig det positiva att det kändes bättre, gick snabbare och med lägre puls.

Här är passet om någon vill se:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat ! Håller formen ser jag ; )

Sugen på en säsong i rätt division "trean"
utan träningskrav men med bästa coachen ?

Just Hallsta med Viden, Wiktor, Matte Lundqvist
och B-O Berglind !

Spännande konstellation : )

Sex sammandrag, fem första en dagars o sista övernattning i Borlänge !

Inga krav o du behöver inte spela varje sammandrag : )

Är du VBTK trogen eller Hallsta otrogen eller Fri idrotten och tjejerna som gäller ?

Ja förstår vilket beslut du än ger !

Haha

//Dante eller Seth

Anonym sa...

Oj, vad många val det blev helt plötsligt.... Jobbigt....

Finns ju ETT val som har en fördel och det är ju Hallsta och COACHEN. Vem vill inte spela för Coach?

Men jag vet inte så här på rak arm. Gissar att det kommer kännas som det gjort de senaste åren, att det räcker med dvärgarnas friidrott och min "löpning". Samtidigt kan jag ibland känna att det skulle vara kul att spela pingis igen. Men då vet jag att det bara är kul om man är någorlunda igång och känner att man kan spela någorlunda bra. Och för det måste man träna....
Och om man tränar och känner sig bra då vill man ju spela mot bättre motstånd. Fast då kanske man torskar och då är det ändå inte kul....

Så för att sammanfatta, jag har inte en j-la aning om vad jag vill :-)

Mer än att åka till London då såklart.... :-)

/TB




Anonym sa...

förstår trevlig midsommar !

//coachen