måndag, juni 01, 2020

Slut på helgen

Äntligen måndag igen! Som jag har längtat!! Och strålande väder dessutom, svårt att vara annat än glad och lycklig!!!

Helgen gick alldeles för fort. Jag slutade ändå lite tidigare i fredags. Lördagen försvann bara, vet inte ens vad jag gjorde mer än att jag fick till en halvmara tillsammans med Freddie, perfekt! Hon bar på allt vatten och vi stannade efter 16 km och käkade lite sport-lunch, gott!

Tror vi var ner på stan en sväng på eftermiddagen, sen handla lite innan mat och sova.

Söndagen, morsdag, så åkte vi naturligtvis till Åsby för det gillar ju fru Blogg! Sen var vi hem till mamma en sväng för lite fika innan jag och Freddie åkte till ett soligt Arosvallen för lite friidrottsträning. Jag gissar att det blir minst lika soligt och kanske lite varmare i eftermiddag när det är min tur att springa omkring där inne. Idag måste jag verkligen försöka hålla nere takten på de första intervallerna så att jag orkar 5 st. Jämnt tempo under hela intervallen och under alla intervaller. 4:30 min/km borde jag fixa! Men då får jag inte börja som sist i "ursinnigt" tempo på första intervallen.

Här är lördagens långpass:


Ha nu en fin måndag och en härlig vecka!!

Inga kommentarer: