torsdag, juni 11, 2020

Bra pass, dålig natt

Inatt sov jag fruktansvärt dåligt. Det kändes som att så fort jag somnat så vakna jag till och trodde jag skulle sluta andas. Det var ingen höjdare alls. Någon gång efter 3 blev det dock bättre och när klockan ringde så somna jag om i 25 minuter. Jag har dock ont i halsen så det är väl något som spökar med mig.

I och med att jag har ont i halsen så är jag inte, i dessa tider, välkommen till jobbet. Nu är det 2 symptomfria dar innan jag är välkommen dit igen. Jag har ingen feber och halsont har jag väl haft i juni sen många år tillbaka.....

Det var ett bra pass igår på friidrotten. Uppvärmning och löpskolning innan intervallerna drog igång.
Det blev 9 st tvåhundringar och 10 st hundringar. Hur jobbigt som helst. Och under "vilan" på tvåhundringarna så var det olika styrkeövningar. Jag kan erkänna att jag inte pallade med att göra några styrkeövningar.... inte alla i alla fall.

Här är gårdagens pass:


Ha en fin torsdag nu vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vila är underskattat men inte pga. sjukdomar : (

//Dr mengele