måndag, juni 29, 2020

Ny vecka osv...

Jaha, då är vi tillbaka igen! Dags att ge allt för aktieägarna!

Helgen gick väldigt fort!! Körde ju friidrottsträning på fredagen i fruktansvärd värme. Fattar inte att barnen pallade med att köra. Det var, tycker jag, ett ganska hårt pass.
På lördagförmiddag så var det ju resultattävling för de minsta barnen. Jag styrde upp kulstötningen och det gick som en dröm. Barnen tyckte det var kul och föräldrarna som var på plats hjälpte till och en del fick lära sig hur det fungerar dessutom....

Freddie lyckades att persa i både längdhopp och i kulan så hon var rätt så nöjd med dagen.

På eftermiddagen fick jag för mig att jag skulle tvätta ett par fönster då fru Blogg hade flyttat på blommorna som stod i vägen. Så när dessa två fönster var gjorda så ville Freddie ha även sitt fönster tvättat. Och när det var klart så tog jag även vårat fönster.

På söndagen drog jag iväg på ett långpass. Jag hade träff med Jesper nere på stan kl 07:00. Sen drog vi runt nere vid Mälaren innan jag sprang hem igen. Jag fick ihop en halvmara vilket man får vara nöjd med i dessa varma tider.

Här är passet om någon mot förmodan bryr sig:


Ha en riktigt fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: