tisdag, juni 16, 2020

Dubbeljobb

Idag jobbar jag från Torpet. Det går ju lika bra det. Dessutom så kan jag ju fortsätta jobba när det vanliga jobbet är klart. Det finns några grässtrån som behöver klippas. Men i och med att jag är här redan nu så behöver jag ju inte göra allt på en kväll. Jag kan ju hålla på med att få gräset klippt hela veckan!! Och det är ju kanon!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om en tisdag som idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Jo, måste ju berätta (han tyvärr inte fota) men igår när jag höll på med lite hyvling vid ingången till lilla stugan så ser jag helt plötsligt en räv som står och tittar på mig 5 meter bort. Det kanske är samma räv som förra året följde mig upp och ner när jag höll på att packa bilen för hemfärd? Hur som helst så kanske jag får chansen att fota den senare i veckan.


Ha en fin tisdag!

Här är en bild på lite gräs som skall klippas under veckan:



2 kommentarer:

Lasse N sa...

Hälsa torpet och familjen så gott.

Anonym sa...

Ska göra det :-)

/TB