onsdag, juni 17, 2020

Härligt pass!

Igår hann jag med 5 timmars gräsklippning så nu är det nog bara 2-3 timmar kvar att göra. Idag ska det dock börja regna vid 12-tiden så idag blir det nog ingen gräsklippning. Jag vet inte om det är bladen som blivit lite slöa eller att gräset är så kraftigt men man hade önskat att man inte behövde köra 2-3 ggr på alla ställen. Det är i och för sig rätt så långt oxå så det kan ju göra sitt till....

Jag hade nästan tänkt att jag skulle jogga lite igår oxå men jag var helt slut så det blev lite mat och sen sova. Då fick jag en tanke att jag skulle gå upp nu på morgonen och jogga. Och vid 3-tiden var det fortfarande aktuellt. Då låg jag vaken i ca 1 timme innan jag somnade till igen. Vaknade vid 4-tiden och jag var fortfarande inne på att jogga. Somnade om och vaknade till vid 5-tiden men då började jag vara mer tveksam. Somnade om och vaknade strax före 6. Nu var det kritiskt, om jag inte gick upp då skulle det inte bli någon morgonjogg. Jag somnade om direkt och vaknade strax före kl 7. Nu var jag ju nästan sen till jobbet. Så att jogga var ju helt kört. Så det blev frulle till jobbet helt enkelt. Jogga får jag göra en annan gång.

Ha en fin onsdag!

Så här kan det se ut när man klippt lite gräs.


1 kommentar:

Lasse N sa...

Riktigt tufft träningspass att klippa gräset i sig.