fredag, juni 12, 2020

Friyay

Härligt! Äntligen fredag!

Idag blir det återigen en arbetsdag hemifrån. Och förhoppningsvis så blir det två dagars jobb från Torpet nästa vecka. Det beror ju naturligtvis på hur vi mår.

Idag skulle jag ha varit på tränarmöte men i och med att jag hade ont i halsen igår så ställde jag in min närvaro där idag. På jobbet ska man ju ha två symptomfria dagar innan man går tillbaka till jobbet och det samma gäller väl här.

På söndag har Freddies grupp avslutning för vårsäsongen i friidrotten. Jag hoppas kunna vara med där. Känns så just nu i alla fall. Känns mycket bättre än igår. Men det kan ju vända......

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ni får ha en riktigt trevlig helg!!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Tackdetsamma och krya på dig. :-)

Anonym sa...

Tack!

/TB