fredag, juni 05, 2020

Friday

Skönt, äntligen fredag! Idag väcktes jag till slut av väckarklockan! Det vore ju härligt om det är så imorgon oxå. Eller rättare sagt att jag sover tills jag är riktigt utvilad. Vi får väl se....

I eftermiddag är det friidrott och jag som är ansvarig. Som vanligt är jag ute i god tid och har precis skickat över dagens program till övriga tränare. Jag tycker att jag har svårt att hinna med att göra något helt eget program. Ofta blir det någon av grenarna som jag "stjäl" tidigare träningars program ifrån. Fast det behöver ju inte vara helt negativt. Det blir ju någon form av röd tråd om man inte ändrar för många saker på en gång. Nåväl, skit samma osv.... Det viktiga är ju att de får röra på sig och att de tycker det är roligt!

I helgen vet jag inte riktigt vad som väntar mer än ett långpass på söndagförmiddag. Imorgon ska det ju tokregna hela dagen så då har jag ingen större lust att springa. Mer än så vet jag faktiskt inte......

Ha en fin helg nu vänner!!

Inga kommentarer: