onsdag, juni 10, 2020

Hemma idag

Idag är det avslutning för Ina i skolan. Nu har hon avverkat årskurs 7. Shit, hon skall börja i 8:an i höst. När jag skulle börja 8:an flyttade vi till Västerås. Det var jäkligt nervigt kommer jag ihåg nu. Ina slipper börja på ny skola i ny stad i alla fall. Eller vad jag vet nu i alla fall..... Hon fick ju börja i en ny skola i höstas. Nu blir det väl KB fram tills 9:an är klar får vi hoppas.

Men skolavslutningen idag gör att Ina behöver taxi två ggr på förmiddagen. Imorgon är det Freddies tur att ha avslutning. Och då är det hon som skall ha taxi två ggr på förmiddagen. Så jag kör taxi idag och Fru Blogg kör taxi imorgon.

Igår tog jag en väldigt lugn runda på ca 12 km. Ett tag tänkte jag intervaller men jag kände mig trött och seg även igår så jag tog en lugn runda istället. Ikväll träning för Freddie på Rockis. Vi får se om jag orkar vara med då eller inte.

Här är gårdagens jogg:


Annars är det väl inte så mycket att orda om en onsdag som denna, ha en fin dag!!

Inga kommentarer: