tisdag, juni 09, 2020

Vila igår

Måndag betyder ju intervaller normalt. Men igår kände jag mig trött och sliten så jag lyssnade på kroppen (som det så fint heter när man viker ner sig) och tog det lugnt istället. Natten till igår sov jag dåligt men inatt har det varit bättre. När jag vaknat så har jag somnat om direkt!

Annars tror jag även att det är en hel del gräspollen nu vilket gör livet lite jobbigare. Men det är bara att häng i och jag älskar när det är varmare ute och när man väl kommer ut och springer kan göra det i shorts!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om! Om någon har ett bankkonto i UK som ni kan tänka Er att låna ut (för att Arsenal ska kunna betala tillbaka mina pengar för sålda och "inställda" matcher) så hojta till. Det enda jag behöver hjälp med är sen att överföra dessa pengar till mitt konto i Sverige.

Ha en fin dag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kallas att tvätta pengar !

//GEB Grov Ekonomisk Brottslighet

Anonym sa...

Nä, det kallas en krånglig j-vla väg att få ut pengarna man har rätt till men som man inte kommer få ut..... :-(

/Svarten

Anonym sa...

Vi får åka dit och hämta pengarna på platsen istället !

//Riksbanken

Anonym sa...

Om det ändå gick!

/Kara Ntän