onsdag, juni 24, 2020

Varmt

Nu är det varmt! Jag var ut på en dryga 5 km löpning igår eftermiddag. Det kändes riktigt jobbigt. Bara inse att man måste försöka köra tidiga mornar nu om man skall palla passen. Problemet är att jag inte känner att jag har tid i veckorna att gå ut och springa. Man kommer ju till jobbet alldeles för sent och måste jobba "längre" på dagen sen. Jag gillar att kunna komma till jobbet 05:30-06:00 och kunna dra hem i tid. Men man får väl kanske ändra sig någon morgon i veckan när det är så här varmt. Idag blev det dock ingen morgonlöpning och imorgon skall jag till sjukgymnasten med Ina. Så jag får nog svårt att hinna något pass då. Natten till imorgon skall det väl heller inte gå ner under 20 grader....

Idag jobbar jag dock hemma, ibland kan det vara bra för att få vissa saker gjorda i lugn och ro. Vi får väl se hur det går....

Här är gårdagens pass:


Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: