tisdag, november 03, 2020

Dienstag

 Eller Tuesday som vi säger hemma i London. Nu var det dock länge sen man var hemma. Men ändå....

Igår blev det måndagsintervaller igen. Och den här månaden skall varje intervall gå 5 sek snabbare än förra månaden. Så 4:40 min/km gäller under intervallen. Igår gick det på alla 4 intervallerna. De gick mellan 4:30 - 4:36 min/km så det får man väl ändå vara nöjd med. Jag har gjort en liten justering från ursprungsplanen. Och det är att det första passet med nu km-tid skall köras med 4 intervaller. Tanken var 3 när jag gjorde mitt program men jag har en förhoppning om att det skall funka och ge mer med 4 intervaller. Det betyder att sista veckans intervaller blir 7 st istället för 6 och det kan ju bli en utmaning.

Här är gårdagens pass om någon undrar:

Ha en fantastisk tisdag!

Inga kommentarer: