fredag, november 06, 2020

Fredag *klapp klapp klapp*

 Tänk att det nu är fredag igen, stort!! Som vi har längtat!!! 

Igår tog jag en långrast och sprang medans det var ljust. Har ju i och med denna vecka kommit in på miltorsdag! Igår skulle den vara med ett snitt på 5:30 min/km och det lyckades jag med. Jag hittade en tur som är ganska precis 10 km så det är oxå bra. 

I eftermiddag blir det till att räfsa lite löv igen. Ta bort det som kommit ner sen förra helgen. Sen ska jag upp på förrådstaket och rensa hängrännan där för hela längan. Kul, not! Men det skall ju vara soligt idag så det gäller att passa på. Kanske flexar ut någon timme för att hinna med solen....

Om det är någon som bryr sig om gårdagens mil så kommer den här:

Ha nu en riktigt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar