torsdag, november 05, 2020

Kämpa kämpa käämpa

 Ja, det är väl det vi måste göra. Kämpa vidare till helgen för att få lite andrum igen. Känns lite väl mycket så numera. Överlev veckorna och hoppas sen att helgen kommer med ny energi.... Som om det skulle ske....

Sorry för den dystra inledningen på bloggen men ibland känns det så. Och eftersom det är jag som bestämmer här på bloggen så skriver jag vad jag vill :-)

Fick till 5 km igår. Jag hängde inte med Freddie till Rocklunda utan tog en kortis själv hemma. Kände inte att jag hade energi för några tuffa intervaller. Dom hade kört 20*100m maxlöpning. Grymt av dom att kriga på. Bedrövligt att jag viker ner mig.... Men så är det ibland. 

Det var lite blåsigt imorse. Med andra ord kan man väl räkna med att alla löv blåser till våran del av samfälligheten och att man måste ut en än gång och räfsa... Kul ändå!!

Ha en fin dag nu vänner!

Inga kommentarer: