onsdag, november 04, 2020

Mörkt nu

 Shit vad det är mörkt ute nu. Man har nästan glömt bort att det kan vara så här mörkt. Jag gick en promenad igår igen medans Ina körde styrka på friidrotten. Varje gång tänker jag att jag skall plocka fram reflexerna. Men det glöms lika fort bort när man kommer hem. Jag har som tur är lite reflexer på jackan men det är inte jättemycket och det skulle behövas mer. Det är ju dessutom snart dags att ta fram vinterjackan och hur den har det med reflexer vet jag inte. Det finns med andra ord mycket att reflektera över nu i mörkret :-)

Annars så blir det väl en sväng till Rocklunda i eftermiddag. Freddie har friidrott där och jag lär ju vara med. Hoppas att jag slipper springa och hålla henne i handen denna gång. Vi var ju ute i spåret hemmavid i söndags. Där finns det inga lampor utan Freddie fick ha min pannlampa på sig och så drog vi in i mörkret. Men till slut så tyckte hon att det var så läskigt i skogen så hon ville att vi skulle hålla handen medans vi sprang. I Rocklunda finns det väl i allla fall lampor så det borde gå bättre där :-)

Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: