måndag, november 16, 2020

Helgen över, tillbaka på jobbet

 Japp, helgen gick väl lika fort som man trott att den skulle göra. En joggingtur i lördags och en rehabjoggingtur med Ina igår. Dessutom en sväng till friidrottshallen med Freddie igår eftermiddag.

Det märks att dagarna blir kortare nu. Tycker att mörkret är lite tråkigt och man känner sig lite mer trött en vanligt. Men det är ju den tiden på året så det är väl bara att inse att det skall vara så här. 

När jag och Ina var till Rocklunda igår så började det regna och det kändes rätt kallt innan vi drog iväg. Jag hade bara shorts igår och innan så ångrade jag mig men efter några hundra meter så var jag rätt så nöjd med mitt val. Det kändes inte kallt om benen i alla fall.

Idag ska jag göra något som jag inte har gjort på länge. Tror att det kanske var i februari senast. Ska bli kul! Återkommer här sen...... 

Här är mitt och Inas pass igår:


Ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer: