onsdag, november 11, 2020

Ingen höjdare i längden

 Jag gillar ju att kunna jobba hemifrån lite då och då. Man får lite lugn och ro och kan jobba på utan att bli störd. Men nu har jag jobbat hemifrån måndag och tisdag och fortsätter hela veckan. Och då sitter jag inte något vidare bra. Jag har ingen möjlighet att stå upp och jobba. Så jag får ju så ont i kroppen när jag sitter här hemma. När jag är på jobbet så blir det ju promenader ut till produktionen. Lite olika mycket beroende på varför jag går ut dit. Men nu sitter jag bara här. Så istället för en promenad ut på morgonmötet så klickar jag bara in på mötet via Teams. Rasterna tar jag vid datorn och fortsätter jobba. Lunchen kastar jag i mig och fortsätter sen och jobba. Allt stillasittande och obekvämt. Jag fattar inte hur fru Blogg har pallat med detta sen i april. Då lämnade hon jobbet för hemmajobb och har bara varit på jobbet ett par gånger.

Nåväl, jag skall inte klaga. Jag har faktiskt möjligheten att jobba hemma och ibland är den ovärderlig, typ. 

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fin onsdag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få träna pingis imorgon torsdag i hallsta ?

hehe

vilken ynnest det vore !

För ?

//Coachen

Anonym sa...

Tyvärr så är anledningen till att jag jobbar hemma den samma som gör att jag inte kan åka och träna pingis i Hallstahammar.

/TB