onsdag, november 25, 2020

Sjukgymnast

 Idag ska jag till sjukgymnasten. Jag har ju haft ont i axeln sen i början på mars och det har gradvis blivit sämre och sämre. Jag var ju på massage för någon månad sen men i och med de hårdare restriktionerna så har det stället stängt. Så jag tänte att jag kan väl gå till vårdcentralens sjukgymnast och få ett utlåtande därifrån. Så idag är det dags att gå dit.

Igår blev det en liten runda medans Freddie spelade piano. 7 km fick jag ihop och det är ju klart bättre än 0 km. Så det får man väl vara nöjd med. Dock så var det ganska tungt att springa. Snittade typ 5:10 min/km och imorgon är ju tanken att jag skall snitta 5:00 min/km på 10 km. Får se om det blir för tufft för mig.....

Här är passet:


Annars är det väl inte så mycket att orda om en onsdag som denna, ha en fin dag vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

When the tough gets going !!!!

Inget är tufft nog för dig Petter med Seth o grabbarna bakom dig : )

//Backe-coachen

Anonym sa...

Haha, har jag Seth och grabbarna bakom mig lär jag ju springa!!! :-)

/TB