fredag, november 27, 2020

Fredag ändå

 Ja, det är väl det bästa med denna dagen, att man inte behöver jobba på ett par dagar. Nu när man suttit hemma denna vecka så känns det i kroppen. Och det blir ju inte bättre av att jag måste sitta hemma även nästa vecka. Men det är väl bara att gilla läget...

Jag tyckte att jag sov ganska bra inatt. Visst vaknade jag ett gäng gånger när jag rörde mig och vänster axel berättade att det inte var det bästa valet jag kunde göra. Men ändå tycker jag att jag sov rätt mycket. Dock så märks det inte på mig nu. Jag känner mig riktigt trött. Skulle nog somna om om jag försökte. Men nu vill jag ju ge allt för aktieägarna så att även de kan sova lugnt och skönt!

Satt och kollade på TTT igår igen, riktigt kul! Härliga minnen! Och man längtar rejält tills möjligheten åter finns till resor!

Ha nu en riktigt skön helg och ta hand om Er!!

Inga kommentarer: