torsdag, november 26, 2020

Trött som en tokig!

 Ja, ibland är det nästan helt omöjligt att vakna på morgonen. Klockan ringde som vanligt. Jag stängde av den som vanligt. Men jag gick absolut inte upp som vanligt. En timme senare ringer fru Bloggs klocka och nu borde man ju gå upp. Men det var tufft då med. Till slut kom jag dock upp och eftersom det är hemarbete så är man ju redan på jobbet. Bara att dra igång dator och sätta igång. Frullen under tiden. Inte lika mycket tid förlorad som om man skulle behöva åka till jobbet oxå.

Det var väl typ det som jag hade att berätta idag. Idel spännande berättelser här på bloggen!!! 

Eller jag var ju till sjukgymnasten igår oxå. Fick en övning jag skulle göra några gånger per dag för att jag skulle minska stelheten. Vi får väl se om det ger något eller om jag bara får smärta av denna övning. Igår var det i alla fall ingen lätt uppgift. Det smärtade men det kanske är så att bli gammal och stel.

Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer: