tisdag, november 24, 2020

Dienstag

 Igår passade jag på att gå ut och springa på eftermiddagen medans det var ljust ute. Tyckte det var bättre att göra det när det var ljust ute och jobba sen när det ändå var mörkt ute. Det är en av fördelarna med att jobba hemifrån. Man kan styra tiden lite bättre själv. 

Det var ju måndag så det blev ju måndagsintervaller! 6 * 1000m. Jag hittade en ganska bra runda här i området och när man kört sista intervallen så var man nästan hemma så man kunde skippa det där med nerjogg :-) 

Tiden skulle fortfarande vara under 4:40 min/km på intervallerna och det lyckades med råge igår. Mellan 4:24 och 4:34 hölls de i. Här är gårdagens pass:


Ha en fin tisdag nu vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vän av ordning frågar!

Vart slutar all denna löpning ?

London Marathon ???

//Arne hegerfors

Anonym sa...

Det vore ju drömmen! Svårt att få startplats där. Men jag tror att Coachen jobbar på det och drar i lite trådar. Ev tar han hjälp av Seth och grabbarna!!!

/TB

Anonym sa...

Grattis Petter på födelsedagen : )

Snart ordnat med London men först fyller du starx jämnt !

Hehe

//Dante

Anonym sa...

Tack Dante! Det värmer att du kommer ihåg min födelsedag!!

/TB