måndag, november 09, 2020

Nya möjligheter

 Då har vi åter lämnat en alldeles för kort helg bakom oss. Sjukt vad tiden går fort på helgerna. 

Helgen användes till att städa i samfälligheten. Jobbade med detta både fredag, lördag och söndag. Igår var det även friidrott för Freddie. Och jag hann med ett kort "långpass". Det blev bara dryga 12 kilometer men jag hade inte tid med mer. Däremot så var det shortsväder vilket uppskattas. Vi är i november och man kan fortfarande köra vissa pass i shorts. Och ni som känner mig vet att jag alltid är jäkligt frusen av mig. Så att jag kan springa i shorts i november visar ju bara hur mild hösten hittintills har varit. Och ingen är gladare än jag över det.

Annars är det väl inte så mycket att orda om annat än att det är en ny dag, ny vecka och alla möjligheter i världen att få ge allt för aktieägarna!!

Här är gårdagens korta "långpass":

Inga kommentarer: