måndag, november 02, 2020

Börja om från början....

 Japp, måndag igen. Ny vecka och ny måndag. Enorma möjligheter att få göra skillnad!! 

Höll träning i fredags, vi var bara två anmälda ledare och tre grenar. Det skulle i och för sig kunna fixa sig ändå om man körde intervallerna tillsammans allihopa. Men då skulle det inte gå att köra tvåhundringar på ett bra sätt. Men jag hade lite tur då det dök upp en hjälptränare oxå. Och det är en gammal 10-kampare så han tog häckträningen och jag kunde köra intervallerna med dvärgarna.

I fredags vart det även lite trädgårdsarbete. Städveckan i samfälligheten började i fredags då även kontainern kom. Vår länga har ett gäng buskar som skall kapas ner så jag gjorde det i fredags och då var det dessutom tomt i kontainern så det blev enkelt att dumpa avfallet. Såg igår att det är typ fullt i kontainern nu. 

I lördags drog vi och handlade strax efter kl 6 som vanligt. Inte så mycket folk och någorlunda Corona-säkert. Enligt rapporter jag har hört från lasarettet så har det exploderat igen. Och det ökar kraftigt! Så tänk på det nu vänner. Håll distans, tvätta händerna, undvik folk och jobba hemifrån om ni kan!!! Tyvärr får jag inte jobba hemma så mycket som jag önskar. Folk verkar tro att vi behöver vara här.... 

Det blev även en joggingtur i lördagseftermiddag. Men det var ingen höjdare. Jag hade sån grym halsbränna så det var f*n inte kul. Så jag fick korta ner rundan till och med. Stannade på ca 18,5 km.

På söndagen hade jag huvudvärk igen. Det var några helger sen nu men igår dök den upp igen. Inget kul alls! 

Lördagens pass:


Ha en fin måndag och November nu vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar