torsdag, februari 18, 2021

Det är inte alltid som det går som man vill

 Ja, det blev ingen vinst igår. Det var någon som missade att kolla facit som jag skickat in under dagen. Hur svårt kan det vara att göra rätt? Så nu sitter jag här igen, längtar efter helg (och nästa Lottodragning...).

Det blev lite löpning igår. Körde korta intervaller. Uppvärming - 10*30 sek med 30 sek joggvila - nerjogg. Svårt att dra på ibland när det är moddigt och tvära kurvor. Men det är ju mitt fel som väljer fel ställe att springa på :-)

Här är resultatet i alla fall:


Sen var jag till hallen med Freddie. Intervallonsdag denna vecka. Dvärgarna fick köra 12*200 m inne i hallen. Lite synd att man inte kan vara med och köra själv. Även om min tränarkollega tyckte det var ok att jag var det så känns det fel i dessa tider. Det är skillnad när vi kör utomhus tycker jag.

Ha en riktigt fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: