torsdag, februari 04, 2021

Helgen närmar sig ändå!!

 Man får glädja sig åt det lilla, det är snart helg!

Men kylan? Vad tusan gör vi åt den? Imorse var det oliiidligt! -12 men det blåser ju så det känns ju än kallare. Att gå ut och jogga i eftermiddag medans Ina är på rehabträning känns så där. Men vad annars ska man göra. Och kilometerna trillar ju inte in av sig själva.

Igår var det friidrottsträning för Freddie. 7 tappra dvärgar som, i alla fall, inne i hallen fick köra en intervallstege. 600-500-400-300-200-100 med vila mellan varje intervall. De slet på bra allihopa!

Igår var det ju PDA. Haha, humor! Men jag har ju haft som två tjänster. En där jag dominerar och trivs och en där jag ställt upp för laget då vi inte haft någon annan som kunnat göra jobbet. En uppgift som jag inte brinner för det minsta längre. Jag har haft den tjänsten förr, jag har gjort det där och det räcker.

Hyllad för min ena tjänst, sågad för den andra tjänsten. Efter ett långa diskussioner om hur jag upplevts och inte gjort något extra och jag undra vad som förväntats osv osv.... så sa jag bara, "det är ju du som satt mig på uppgiften!". Hon hade lite svårt att komma undan från det :-)

 Nåväl, det är förhoppningsvis bara några veckor kvar på tråkdelen.... Sen får vi se....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fantastisk dag nu vänner!!


Inga kommentarer: