fredag, februari 12, 2021

Freitag

 Veckans sista arbetsdag, äntligen!!

Fick meddelande igår om att mina glasögon finns att hämta nu. Så jag får väl ta en tur dit idag och hämta ut dom. Blir spännande att få se, undrar vad man har missat under alla år man inte sett.....

Det blev en liten 7:a igår. Kallt som satan! Det är f*n inte skönt att springa ute nu. Jag har svårt att hitta något positivt med det förutom att det förmodligen gör mig gott på något vis. Men kallt, kallt, och så fryser man lite oxå....

Får se om jag kör någon träning idag eller om det får räcka med att köra imorgon. Det ska ju bli lite varmare i eftermiddag och frågan är ju om man inte skall passa på att köra ett pass när det bara är kallt och inte skitkallt.. Nåväl, det kan jag ju fundera på under dagen när jag ger mitt yttersta för de kära aktieägarna!!

Ha en riktigt trevlig helg nu vänner!!

3 kommentarer:

  1. Haha!

    Tänker bara på låten Turn around, everything .....

    magiskt!

    Va jag saknar London och längtar : )

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Ja, London är saknat! Vill tillbaka hem till London!!

    /TB

    SvaraRadera