tisdag, februari 09, 2021

Kanske inte favvodagen....

 Tisdag, kanske den hattigaste dagen. Mycket som skall ske på tisdagar. Det kanske är därför jag valt att jobba hemifrån just på tisdagar. För att få någon trygghet i allt som som skall göras. Sen är jag ju expert på att lägga in fler saker att göra när jag ändå är igång. Jag ska klämma in ett besök hos massagen. Och så ska jag skjutsa mamma till lasarettet. Och sen det vanliga med piano, hämta, scouterna och Ina kör styrka på friidrotten. 

Igår när hon var på rehaben på lasarettet så passade jag på att jogga lite grann. Det finns ju inte så mycket annat att pyssla med nuförtiden. Åka och handla går ju bort. Visst en promenad kan man ju ta men då kan man ju lika gärna jogga. För kilometrarna ska ju in någon gång. Så måndagar är ju ett rätt bra tillfälle. Det blev 10 km igår. Det gick inte fort, det kändes inte bra eller kul, men de gjordes och det är ju bra!

Här är passet:

Ha nu en riktigt fin tisdag!!

Inga kommentarer: