torsdag, februari 25, 2021

Halskänning

 Jaha, då har man känning av halsont. Ingen feber, ingen förhöjd vilopuls. Men det räcker för att jag stannar hemma och jobbar idag. Tänk så det har blivit. För ett år sedan om man var lite krasslig så gick man till jobbet. Det enda som gjorde att man inte gick till jobbet var feber. Kan ju tycka att det är ganska sunt att man inte går till jobbet när man är lite krasslig. I alla fall om man ändå har möjlighet att jobba hemifrån. Det är ju lite värre för de som inte kan göra det. Ina kom upp på morgonen och även hon har halsont. Hoppas verkligen inte det är något annat än just bara lite halsont.

Annars är det väl inte så mycket att orda om en torsdag som den här. Lönen var in och vände inatt. Orkade inte upp och skärmdumpa. Dessutom var det en lön innehållandes två sjukdagar. Har förträngt att jag varit sjuk. Måste ju ha varit riktigt sjuk om jag inte ens jobbade.... Ja, nu kommer jag ihåg. Jag hade ju migrän för en månad sen typ. Jaja, tur det är en kort månad så att det inte är lika långt som det brukar vara tills nästa lön kommer.

Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: