fredag, februari 19, 2021

Fredag *klapp klapp klapp*

 Japp, strax helg kan man väl säga. Tänkte dra till jobbet imorse. Öppnade dörren och märkte att det var isbana utanför. Saltade lite utanför oss. Gick till bilen och såg att det var is på den. Tänkte att det är nog jäkligt halt på vägarna idag. Jag börjar med att jobba hemifrån så får vi se sen när jag åker med dvärgarna till skolan om jag då åker till jobbet eller om jag kör hemifrån sen oxå.

Igår var jag verkligen inte sugen på att ge mig ut och jogga. Men eftersom Ina hade rehabträning på sjukhuset så hade jag ju en timme att slå ihjäl. Så på med träningskläderna och spring! Det var exakt så jobbigt som jag tyckte innan men det var riktigt skönt och man var mer än nöjd efteråt. Det blev ju trots allt dryga 11 km i löpskorna. Klapp på axeln för mig!!


Nåväl, strax helg! Ha en riktigt trevlig helg nu vänner!

Inga kommentarer: