måndag, februari 15, 2021

Snart helg!!

 Ja, det måste ju vara rätt snart det är helg. För om veckodagarna går lika fort som helgen har gjort så är det snart helg igen.

Igår var jag och Freddie till friidrotten. Jag försökte lära dvärgarna att kasta spjut. Det är ingen enkel gren. Försökte i "slowmotion" få dvärgarna att göra olika teknikövingar. En del var riktigt duktiga. En del hade det lite jobbigare.

I lördags hann jag med ett halvlångt pass med Jesper. Jag fick ihop 17 km. Jag tyckte det gick riktigt tungt. Men jag gjorde kilometrarna och det var ju vackert så. Vädret var ju helt ok oxå. Igår fm så tog jag mig en promenad. Och fattade inte att det var så varmt när jag gick ut så jag hade klätt på mig rejält. Blev ju dyngsvett på 5 km promenad.


Annars är det väl inte så mycket att orda om, ny vecka, nya möjligheter!! 

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: