måndag, februari 01, 2021

Nu kör vi!!

 Äntligen kommer måndagen igen. Som vi alla har längtat. Två dagar utan att få åka till jobbet känns ju som en evighet! Men idag får vi åka dit, kavla upp ärmarna och ge vårt allra yttersta för aktieägarna!! Det är inte illa det!!!

Igår kom jag ut på en kylig runda. Då hade det ju ändå blivit relativt "varmt" när jag gick ut. Men jag tyckte det var kallt. Och jag saknar att kunna gå in på gymmet och springa en stund medans Freddie har gymnastik. Så nu blir det istället ut och springa en stund medans Ina är på rehabträning.

Bodde vi bara större så hade jag nog skaffat ett löpband. Men nu finns det liksom inte plats för det. Så det blir till att springa ute denna vinter. Jag hoppas verkligen att den inte blir allför lång. Men det har ju hotats med kallt hela denna veckan i alla fall....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin måndag nu vänner!!

Här är gårdagens lilla runda:

Inga kommentarer: