fredag, februari 05, 2021

Fredag *Klapp Klapp Klapp*

 Japp, äntligen fredag! Inte en dag för tidigt! Jag var ut och sprang en 8 km runda igår. Det är f*n inte skönt ute nu. Det är riktigt kallt. Det går bra ca 5 km men sen börjar man bli kall om rumpan osv. Inte kul, saknar verkligen att kunna gå in och köra löpband nu när det är så kallt! Men jag har ingen lust att dra iväg till gymmet i dessa tider....

Inatt har jag fått ett mail från google timeline. Här är din månad i januari. Och man får veta alla städer man varit på osv. Det var ju bara en stad, Västerås. Så jag har ju följt rekommendationerna. Sen kommer höjdpunkter. Och den första höjdpunkten (enl google) är ett besök hos Synsam.... Nja, vet inte om det är en höjdpunkt, snarare ett nödvändigt ont..... Sen står det Tropic, dit har jag åkt och hämtat mat några gånger. Sen är det Bellevue. Dit har jag bara varit och lämnat/hämtat. Så man ser ju vilken fantastisk månad januari var..... :-D

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk helg nu vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Ja det är det "nya" nya. Livet går på tomgång. Längtar till att man kan åka till London igen.