tisdag, maj 03, 2022

Härliga tisdag!

 Visst är det veckans bästa dag? Det sägs att det i alla fall är den dagen man är mest produktiv på jobbet. Vet inte om det stämmer men det är väl inte omöjligt.... någon dag borde ju vara den mest produktiva dagen....

Blev en vilodag igår. Jag kom hem, käkade lite mellis, och tänkte att man skulle nog kunna ta en liten runda. Sen la jag mig på sängen och då somnade jag naturligtvis.... Så sen var det kört med löpningen. Hade ju hämtning av Freddie på Bellevue, lämna/hämta Ina på Växhuset och därimellan försöka få hem någon form av mat till veckan.  Idag hoppas jag dock på att det skall kunna bli en runda. Förhoppningen är att kunna lufsa lite medans Ina rehabbar på lasarettet. 

Det jobbet jag gjorde igår (flytta databas och pekade om alla ställen på en produktionslina mot den) verkar ha gått bra! Har varit lite orolig för denna lina då den är rätt så gammal. Och det är inte kul att börja röra grejer som är gamla... Om det skulle gå illa så finns det liksom ingen leverantör längre att vända sig till för att få hjälp! Tur man är Kung och fixar det ändå!!!

Nä, dags att göra lite mer underverk!!! Ha en fin och produktiv tisdag!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Starkt jobbat.

Anonym sa...

Tack!