måndag, maj 23, 2022

 Ny vecka igen då, kul! Och det som är så kul är ju att det bara är tre arbetsdagar denna vecka. På fredag är det en klämdag som jag tagit ledigt på. Så jag och Ina tänkte åka upp till Kramfors och se hur det är på torpet. Finns alltid något man kan fixa med där. Freddie är på scoutläger i Köping så Fru Blogg får stanna hemma i Västerås.

Igår var jag ut en mil och lufsade. Tänkte känna hur det kändes. Har ju haft känningar i halsen medans Freddie har haft rejält ont i halsen. Så jag har varit lite orolig för att springa. Men igår tänkte jag att jag i alla fall skulle känna mig för lite. Och det gick ju rätt skapligt ändå. Ingen sjukt hög puls så det har kanske inte ens varit någon fara. 

12 dagar kvar till Stockholm Marathon. Jag har inte anmält mig än. Men det börjar väl bli dags att göra detta!! För visst ska jag väl klara av att lufsa runt 4,2 mil i Stockholm? Hur svårt kan det vara? Bara att dra på sig skorna och ta rygg på någon kenyan så får man kanske även en grym tid!!!

Här är gårdagens pass:

Ha en fantastisk måndag!!

Inga kommentarer: