torsdag, maj 12, 2022

Usel sömn!

 Ja, i natt har jag inte sovit nå vidare. Var vaken 2,5 h från 01:30. Och funderade på om jag skulle åka extremt tidigt till jobbet. Men så tänkte jag, somnar jag om nu så är det värt det! O så somna jag om. Fick 1,5 h sömn. Det var ju bra. 

Fick migrän igår förmiddag. Synen ballar ur och det känns allmänt uselt. Tog ett par alvedon, kaffe och tårta. Det gav mig i alla fall synen tillbaka. Men hade en huvudvärk som låg där och irriterade hela dagen sen. Åkte hem och skulle jobba på eftermiddagen. Men det jag tänkt göra hann jag inte göra då det tydligen rasat en dator på jobbet. Dags att leta på gamla backup'er.... Det var inte det lättaste. Hittade några till slut och idag får vi väl se om det funkar..... tveksam... Programmen gjordes för WinXP. Det var svårt nog att få in detta på Win7 för 8 år sen.... 

Nä, dags att göra rätt för levebrödet!! Ha en fin torsdag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Win - Win ?

//Dante

Anonym sa...

Vin! Vin!!!

/B Å Frithiofsson

Lasse N sa...

Win XP kan inte låta bli att bli lite nostalgisk.