måndag, maj 16, 2022

Måndag igen då....

 Det var en väldigt snabb helg. Har inte gjort något vettigt. Eller vettigt och vettigt men inget som man borde göra när man är ledig.

Jag började ju med ett långpass i lördags. Men efter lurren fick jag sån jäkla huvudvärk, det var inte kul.... Men bättre när jag vaknade i söndags. Men gjorde inget vettigt ändå, lagade tidig lurre då Freddie skulle på tävling i gymnastik och jag skulle vara tränare i friidrott. Så efter maten promenerade jag till Vallen och genomförde ett pass. Efter passet sprang jag en liten omväg hem. Men det blev inte så jättelångt för jag var rätt så sliten i benen. Men 6,5 km blev det i alla fall. Men totalt på veckan blev det ändå en liten besvikelse, 43 km. Men jag har haft som mål över 50 km.


Ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar