tisdag, maj 24, 2022

Varför?

 Nu är jag inne i en riktig trött period. Igår somnade jag vid 17:30 och sov en timme. Somnade igen vid 22-tiden och när klockan ringde vid 05:14 så var jag helt död. Fanns inte på kartan att jag skulle kliva upp då. Somnade dock inte om men orkade inte heller gå upp. 

Hade tänkt springa en sväng igår men inte heller det orkade jag med. Vi får väl se om jag orkar ut en sväng i eftermiddag. Jag gissar att Ina vill iväg till lasarettet och gymma lite i eftermiddag. Då får man väl passa på att ta en mil kanske..

Tanken är att åka till Torpet på torsdag. Såg dock igår att det skulle tokregna både fredag och lördag. Så avvaktar nog lite till innan jag bestämmer mig helt för hur det blir. Är det tokregn så är det ju inte så jäkla kul att åka dit. 

Nä, dags att aktieägarna får sitt nu! Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer: