tisdag, maj 31, 2022

Pass

 Igår var jag till Polisen. Trodde att man skulle få möta upp Coach där men han verkar jobba väldigt "under cover". 

Varför var jag då till Polisen igår? Jo, Freddie har inget pass. Och det kan ju vara bra att ha när ryssen kommer och vi måste fly landet tänkte jag. Så i februari bokade jag in första bästa tid... som var igår....

Annars då? Ja, det är marathon på lördag. Jag är ännu inte anmäld. Tänkte göra det idag (tänkte det igår). Men idag vaknar fru Blogg upp och är halvrisig. Ok, vad väntar mig då? Ska även jag bli förkyld. Det vore ju dumt att boka plats idag och sen bli sjuk imorgon.... Så, det är som vanligt.... jäkligt ovisst....

Ikväll är det satmaran (dvs Vårruset). Ina skall packa picknickkassar efter skolan. Kul för henne. Freddie vill springa intervaller i hallen. Och sen ska hon på scouter. Undrar vad jag vill göra..... köra bil kanske.....

Jaja, men först är det jobb som gäller. Och det är inte särskilt kul på jobbet nu. Fruktansvärt dålig luft. Det verkar som fläktsystemet kommit ur slag under helgens strömavbrott. Igår gick jag hem vid lurren. Blir det inte bättre så blir det samma sak idag!!

Ha en fin tisdag!!!

Inga kommentarer: