onsdag, maj 18, 2022

Onsdag, mitt i veckan

 Eftersom det blev en lite annorlunda morgon mot vanligt så blir även bloggandet lidande....

Lämnade Freddie redan 07:20 på skolan idag. Hon skulle åka iväg till Stockholm och spela nån fotbollsturnering.... Hur hon nu fick för sig att hon skulle vara med på det..... Nåväl, hoppas hon har kul i alla fall.

Men eftersom jag skjutsade henne till skolan så skjutsade jag även Ina till skolan så när jag kom till jobbet strax före 8 så var det bara tid till att koppla upp mig på ett möte jag skulle vara med på. Och efter det var det nästa möte och sen var det fikarast och sen skulle jag ut i produktionen och kolla en sak. 

Men nu, nu skriver jag här!! Bra va? :-)

Igår blev det en sväng medans Ina rehabbade. Det blir förmodligen även en idag när hon skall träffa sjukgymnasten. Det gäller ju att passa på att träna när jag ändå inte kan göra så mycket annat....

Gårdagens nästan 11 km:


Ha nu en fin onsdag vänner!!

Inga kommentarer: