torsdag, februari 09, 2023

Golden boy

 Igår hade jag PDA-samtal. Man är tydligen nästan The Golden Boy nu! Min enda svaghet är att jag inte säger ifrån när det är för mycket som ligger på och skall göras. Där ser man! Från att ha varit en av de sämsta medarbetarna för ett par år sedan så är man nu nästan The Golden!!! Stort! Kommer det synas i kuvertet? Nä, men en klapp på axeln är det nog värt.....

Sov bättre i natt. Dock så vaknade jag för tidigt. Vilket gör mig något trött fortfarande. Men ska aktieägarna få en fin helg är det ju bäst att bjuda till och kanske förtjäna en klapp även på andra axeln!

Ikväll hoppas jag få till ett temoppass. Min förhoppning är att få ihop ca 9 km i ca 5:15-tempo. Men det blir på löpbandet på friskis då Ina ville dit och rehabba lite.

Ha en fin torsdag nu vänner!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort!

Du är ovärderlig : )

Men men

Been there, done that
don´t belieave a shit

//Coachen

Kuvertet visar allt, resten bara floskler

Anonym sa...

Helt sant!

/Frutis

Lasse N sa...

Jag får inte ens ett kuvert. Så var glada grabbar.