tisdag, februari 07, 2023

Rätt tid

 Japp! Idag kommer bloggen i rätt tid. Vad det nu är? Men det känns bäst när den är skriven direkt på morgonen. Så här är det, "the one and only", blogginlägget!!

Jag kan väl berätta att det känns som om jag sovit lite bättre i natt om någon bryr sig! Skönt! Det betyder ju inte att man är tokpigg men mycket mindre trött än vanligt. 

Idag, eller rättare sagt, nu på morgonen skall jag med Freddie till fysioterapeuten igen. Hoppas att hon tycker att det går åt rätt håll eller ännu hellre tycker att det är helt bra!! Men det visar sig. Freddie har inte klagat något på smärta på länge. Fast o andra sidan så var hon ju sjukt förra veckan så hon vilade ju mest. Kanske fick hon in lite rehabövningar ändå.

Själv har jag anmält mig till Stockholm marathon. Så nu har jag tre lopp inbokade under våren! Två halvor och en hel! Räknas väl nästan som träning bara det va?

Ha en fin tisdag nu vänner!!!

Inga kommentarer: