tisdag, februari 28, 2023

Ljusare

 Är det bara jag som märker att det blir lite ljusare på morgon och kväll? Dagarna i dagsljus blir lite längre för varje vecka som går. Helt fantastiskt!

Tyvärr hinner man ändå inte ut och springa innan det blir mörkt. Så igår följde jag med Ina till gymmet och sprang där igen. 7 km blev det där de första 5 gick i snigelfart och de sista 2 i 5:00-tempo. Sen spelade jag lite bänkpress med Ina innan vi drog hem igen. 

Här är löpningen:


Annars är det väl inte så mycket mer att orda om. Dags att gå iväg till mamma för en dags jobb. 
Ha en fin tisdag nu vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Herr Reisenleiter!

Tycker inte du har uppfyllt dina plikter på det senaste?
Inga flygtider finns?
Inga hotelluppgifter finns?
Vilka matcher ser VI?
Program för övrigt för hela veckan?
Londonresan för grabbarna?
Vilken eller vilka tourer ska vi ta oss igenom?
Min semester börjar på fredag och jag är ovetande ännu?
3-12 mars har jag beviljats semester men var är planen Reisenleiter????

//Coachen

Anonym sa...

Oj, det var en lång vecka!!

Det börjar i Westinghhouse Arena och IUSM för 15-16 åringar lördag-söndag. Inga matcher men säkert fina tävlingar!! Café finns med säkert både varmkorv och Toast! Nästan som en fin paj eller Fish and chips i London, men bara nästan, jag vet....

Om man skall vara allvarlig dock så lyser både planering och London under denna period med sin frånvaro. Inte bra, jag vet, men är lite svårt att planera detta under rådande omständigheter. Jag hoppas att vi kan starta nästa säsong med en bra Londonresa, det vore kul!

/TB ex Reisenleiter

Anonym sa...

Det blir alltså ingen resa ?

//Coachen

Anonym sa...

Du har dragit rätt slutsats där, tyvärr! :-(

Men ha en fin ledighet!!

/TB